Thursday, March 30, 2017

I ngā hararei 31.03.17

I ngā hararei i haere au ma runga wakarererangi ki Gisborne, i kora i noho au ki te whare o tōku whaea keke mō tētahi wiki, i kora tōna tuahine a Rose, i noho ko au anake i kora mō te tahi wiki kātahi i tae mai te toinga o tōku whanau, pērā i ōku tuahine ōku matua, me tōku tunane, ko tōku kuia hoki.
I te wā i te noho ahau me tōku whānau i kora i haere mō te, eke ngaru ngā hīkoi i te taha o te kuri, me te nui atu o ngā mea pai.

I te wiki tua toru i haere matou ki te tahi wāhi mīharo ko te ingoa, ko camp kaitawa, i kora te nui hoki o ngā tangata, e tekau ma toru tamariki , e iwa ngā pakeke, miharo kē ana te wā i kora i haere mō ngā hīkoi pai rawa atu ki te taha o ngā ana nui rawa, ko  tētahi o ngā hīkoi i te taha bo Waikare moana, i haere matou kia kaukau i tētahi wahi o tētahi puna i te taha o te wāhii noho matou i kora mō ngā pō e toru, me ngā rā e whā, i te rā tua whā i kohikohi tatou i ngā mea, me ngā peke, kia haere ki Raglan, ki te kite i tōku koro ,ā, i noho mātou i kora mō ngā pō e rua, nōreira koira  aku mahi i roto i ngā hararei...

No comments:

Post a Comment

Tau 9 kaupapa hāpori

te horoi i ngā motoka o ngā kaiako. he rā sun bathe kia tan.